AAaaa!!! Portgal!!!

Jag ska till Portugal första veckan i oktober och jag kan bara inte sluta tänka på det!

Jag har rest utanför norden 1 gång förut men det blev inte precis en "drömresa". Cypern var destinationen då, låter kanske trevligt, men direkt när jag anlände till Cyperns flygplats blev jag sjuk! Det var inte någon vanlig förkylning eller så, jag blev så sjuk att jag inte fick någon luft och fick åka ambulans till sjukhuset.

Där träffade jag en läkare som gav mej någon okänd "cypriotisk mirakel-medicin", men han sa att direkt när jag kände mej bättre skulle jag sluta med medicinen. Medicinen funkade och dagen efter var jag bra igen. Jag undrar vad som var i den där medicinen...

Men den här gången tänker jag inte spendera semestern på sjukhuset, jag ska vara på stranden och steka och spana in alla snygga portugiser! ;)

Har någon annan vart till Portugal? Eller vart ska man resa för att uppleva "den ultimata drömresan"? Komentera gärna!

Här kommer två bilder av Portugal:

 



XOXO // Andrew

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0