Ingen pizza i år heller?

Idag spelade jag boboll på idrotten i skolan.

Jag är egentligen ganska kass på de flesta sporter men bobol är jag av någon underlig anledning riktigt bra på!

Nu undrar ni säkert vad det här har med pizza och göra, men det finns en belöning till den som slår bollen över ett staket på andra sidan grusplan (vilket ingen lyckats göra på flera år), då får man en pizza. I dag hade vi motvind och solen rätt i ögonen. Men jag var säker på att jag skulle få en super träff och vinna den eftertracktade pizzan.

Första slaget missade jag men andra slaget blev en super träff. Yes!!! Tänkte jag när jag såg att ingen som slagit före mej ens varit i närheten av mitt slag. Jag såg hur bollen närmade sig staketet för att sedan flyga högt över staketet...


Nej jag skojade bara den slog i staketet ca. 20cm från kanten. Jävla motvind!!!!!

Men sånt händer, jag får ju ändå en chans till nästa år! :)

De e ju inget fel med hemlagat!


XOXO // Andrew

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0